12 Aralık 2012 Çarşamba

SAHTE DOĞUM FOTOĞRAFÇILARINI DESTEKLEMEYE NİYETLİ DEĞİLİM

     Bir kaç zamandır kafamı yoran bir kaç konuyu dile getirme ihtiyacı hissettim, belki bu yazıyı okurlarda akılları başlarına gelir diye düşündüm.Koskoca insanlara terbiye verecek değilim ama belki bir şeyler katabilirsem kendilerine ne mutlu bana :)

     İyiyi örnek almak heveslenmek onun yaptığı işi yapmak istemek iyi güzel, buna pekte diyeceğim bir şey yok hatta gurur duyarım. Peki 2 poz doğum çekeceğim diyerek işi bilmeden heves eden sevgili arkadaşım ne diye benim birbirinden değerli ailelerimi arayıp önce benim fotoğraflarımı gelin görün sonra karar verin diyebiliyorsun? Güler misin ağlar mısın :) Şimdi buna destek çıksam yarın rakip görüp başıma çıkmaz mı? Ailelerimi arayıp ''o hastane ile yalnızca benim anlaşmam var şimdi Güneş sizin fotoğraflarınızı çekmeye gelse onu doğumhaneye almazlar'' diyen sevgili arkadaşım şunu hesaba katmamış senelerdir çekim yaptığım bir hastane ve doğum ekibi :)

      Birbirinden duyarlı, beni tanıyan, daha ilk günden birbirimize hemencecik ısındığımız ailelerim ''...... diye biri ....... hastanesi ile anlaşmam var diyerek beni aradı peki sizide düşüneceğim diyerek başımdan atmak istedim ne karaktersiz biri, beni arayıp nasıl böyle bir teklifte bulunuyor anlayamadım'' diyerek beni aradılar :) Yine başka bir doğum çekimini gerçekleştirdiğim aileyi arıyorlar yakın arkadaşım olduğunu bilmeden ''Doğum çekimini ona neden yaptırdınız bari doğum sonrası çekiminizi biz yapalım'' diye işi bir adım ileriye taşıdılar :) Bu ne cesaret bilmem ama konuşup tekrar tekrar uyarmaya değer mi acaba diye düşünmüyorda değilim...

     Bu işe yıllarını vermiş biri olarak (kendimi övmek istemiyorum ama...) masumiyetine inandığım, doğum fotoğrafçısı olmak istiyorum öğretebilir misiniz, destek verebilir misiniz diyenlere bilgimi sunmaya hazırım hemde zevkle...

     Malesef girdiği bir doğumun fotoğraflarını izleme imkanım oldu. Hayretler içerisinde kaldım. Her şeyi affederim ama minnacık bebişlerin daha dünyaya yeni yeni merhaba dedikleri anlarda gözlerine flaş patlatılmasını asla affedemem. Buna benzer daha nice affedilmeyecek hatalar...

     Acaba bunları sadece ben mi yaşıyorum diyerek birbirinden değerli doğum fotoğrafçısı arkadaşlarımla sohbet ettim malesef onlarda aynı konudan müzdarip.

     Dediğim gibi heves etmek iyi güzel buna diyeceğim yok ama her işin bir ahlakı, bir eğitimi, bir usulü var. Thy pilotlarına inanılmaz özeniyorum acaba bende yarın uçağı kaçırıp pilot mu olsam!! Bu örneğin sahte doğum fotoğrafçılarının yaptğından bir farkı yok :)

     Bu zamana kadar sustum sustum ama nereye kadar? Böyle karaktersizlere ufacık tahammülüm yok artık. Susup ağırlığında kalmak olmadı uymadı onlara.

     Arkadaşlar bu blog yazımla gelen bir soruya yanıt vereyim...Antakya da ki tüm hastanelerde doğum çekimleri yapıyorum, tüm doktorlar ve doğum ekipleri ile tanışıyoruz ve gayette iyi diyalog halindeyiz ;) Bunun dışında değer verdiğim sevdiğim birbirinden tatlı doğum fotoğrafçıları arkadaşlarım var, yetişemeyeceğimiz doğum çekimlerini birbirimize emanet ediyoruz iyi ki varlar ;)

     Sevgimle kalın ;)

   Güneş ÖZTOPRAK




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder