24 Temmuz 2012 Salı

EVLENDİK ;)

     Çok uzun zaman oldu blog sayfamı yenilemeyeli...Ama yeni evlenenler bilirler ne yoğun bir dönem olduğunu.(Şu an bu yazıyı evimizin miss gibi esen rüzgarı eşliğinde huzurla mutlulukla yazıyorum...)Bu yoğun dönemde dahi son ana kadar fotoğraf çekimlerime son gaz devam ettim. Bekar halimle son bebişim Aral oldu ;)

     Gelelim düğün hikayemize...Geçen sene bahar ayında aşık olmaya doyamadığım insana sonsuza kadar ''EVET'' demiştim ağlaya ağlaya :) Şimdi dönüp bakıyorumda ne iyi etmişiz...Ne muhteşem bir duyguymuş sevdiğin insana evet diyebilmek...Bulutların üzerine çıkıverdim o an (hala bulutların üzerindeyim çaktırmayın).
    
     Her zaman söylerim benim muhteşem bir ailem vardı diye ve şimdi muhteşem ailem 2 katına çıktı.Harika bir hazırlık dönemi geçerdik.Gelinlik konusunda endişelerim vardı istediğim gibi bir model bulamayacağımı düşünmüştüm başlarda hatta istediğim modeli diktirmeyi bile düşündüm bir ara.Sonra tesadüf eseri hadi şu mağazaya girelim bakalım dediğimiz yerde aşık oldum gelinliğime.İlk denememde tamam kesinlikle bu dedim .Ben bir gelinin saçından tutun makyajından,gelinliğine,ayakkabısından,çiçeğine her yönüyle sade olmasından yanayım.Herkeste bunu bildiğinden ve zevkime güvendiklerinden seçimlerime karışan ya da itiraz eden olmadı ;) Ayakkabılarım tam bir tasarım harikası, güzeller güzeli hayran olduğum kadın görümcemin hediyesi ( kesinlikle gelin adaylarına  bu markanın harika tasarımlarını öneriyorum ) Ayakkabım sade ve şık olmasının yanında rahattıda ;) Fakat yinede önerim yanınızda düz bir ayakkabı bulundurmanız ;) Gelinliğimi Adana'dan bir butikten satın aldım, ilk gördüğümde sırt modeline hayran kaldım ;) Her zaman hayalimdir gelinliğimi bir sandık içerisinde hatıra olsun diye çocuklarıma saklamak  ;) Şimdi gelinliğim için bir sandık alma zamanı ;)





     Makyaj ve saçım için mümkün olduğunca sadelikten yanayım ;) düğüne aylar kala kuaförümün başının etini yedim sade bir model yapalım diye ;) Çok ilgilendiler sağolsunlar  çok kahrımı çektiler ;) Makyözüm Tülin Değirmenci çok sabır gösterdi bana ama tamda istediğim gibi oldu makyajım ;) Çiçeğime gelince  2 hayran olduğum renkten yana kullandım tercihimi YEŞİL ve BEYAZ, hayal ettiğimden güzel oldu çiçeğim ;) Bütün gelinlere önerim kesinlikle sadelikten yana olsun tercihiniz, her zaman bir kuğu gibi görüneceğinize garanti verebilirim ;)






     Düğün salonu süsleneme tercihimizi yine yeşilden yana kullandık, yeşil ve beyaz renkleri bana saflığı çağrıştırıyor ;) Gelin arabımız çoooook eski model bir antika arabaydı , bana sürpriz oldu :)) arabamızı bilmiyordum çok mutlu oldum görünce :))

        Gelelim benim için en önemli seçimlerden birine...FOTOĞRAF...Kesinlikle şu an baştan fotoğrafları izliyorumda bundan öte doğru bir tercih yapamazdık.Fotoğraflar sevgili dostum Zeynep Mertayak'a ait, onun hayal gücüne yeteneğine pozitif enerjisine sağlık diyorum başkada bir şey demiyorum ;)) Sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum kendisine, en gerilmiş anımızda yanımızdaydı ;)

        Güzel dostlarımızıda es geçmemek lazım, bizi 1 saniye olsun yalnız bırakmadılar, tüm stresimizi alıp götürdüler, geriye sadece neşe ve keyif kaldı...






     Giriş müziğimiz   Shania Twain - From This Moment ...Baştan sona her seyin harika olduğuna inandık ve öylede oldu sanki. O an hiç bir seyin farkında değildik, her anı dolu dolu geçen güzel bir düğün oldu ;)

     Veee nikahımız kıyılırken yine aynı soru soruldu bana ve yine içimden sevinç göz yaşları dökmek geldi '' EVET'' derken...Hayatımın aşkı hemen yanımda oturuyordu boynuna sarılıp saatlerce ağlamak geldi içimden o an...Aşkımı bağıra bağıra söylemek geldi içimden...Beni kendine her geçen gün biraz daha hayran bırakan adam şimdi bana çok daha yakındı...

     Baldan tatlı bal ayından sonra tekrar karşınızdayım ;) Baldan tatlı balayının güzellikleri anlat anlat bitmez ;)

    Mutluluk nasıl tarif edilir bilmem ama Mehmet yanımda olduğu sürece ben mutlu olacağım, mesleğimin güzellikleri bir yanda, hayatımın aşkı bir yanda tertemiz bir hayatın içindeyiz, mutluluk yemini ettik biz mutluluğa evet dedik biz ;) Etrafım güzelliklerle dolup taşıyor Mehmet'im sayesinde.Her sabah huzur icinda uyanıyoruz miss gibi bahcemiz eşliğinde, doğa harikası bir beldenin miss gibi tertemiz rüzgarı bu sıcak havada içimizi ferahlatıyor...Hiç bir şeyden fedakarlık etmek zorunda kalmadan, sıkıntı yaşamadan bu mutluluğu yaşamamıza olanak veren ailelerimize sonsuz teşekkürler ;)

     Bütün bu güzelliklerin yanında insanın bir yanı bir süre hüzünlü kalıyor, neden mi?Anne babadan ayrılmak öyle sanıldığı gibi kolay değil.Sağolsun kocacığım her zaman olduğu gibi bu konudada bana hep destek oldu ;)











     Bunca yoğunluğun içinde sanal alemde pek aktif olamadım, ne yeni fotoğraflar ekleyebildim ne de bloğumu yenileyebildim uzak kaldım biraz sanal alemden ;) Şimdiden sonra biraz daha aktif olacağım takipte kalın mutlaka ;)

     Sevgilerimle....

4 yorum:

  1. Gunescim cok tebrik ediyorum seni, bu guzel yaziya bi nazar boncugu mu ilistirsen acaba aman nazar degmesin mutlugunuza ;) benim de son 1 ay dugune, bu sıkıntılı donemde icimi acti yazin :)
    Zehra Cansu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehracım rahat ol yeter ;) heyecan yanında rahatlık...tadından yenmez bir durum çıkıyor ortaya ;) umarım her şey istediğin gibi olur...şimdiden tebrikler zehra ;)

      Sil
  2. Merhaba Güneş Hanım
    Benim 24.Ağustos.2012'de düğünüm var da sizin çektiğiniz fotoğrafları çok beğeniyorum ve sizde isterseniz bizim düğün çekimimi sizin yapmanızı istiyorum. Fiyatlar konusunda bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebooktan ya da 05386523898 numaradan bana ulaşabilirsiniz ;)

      Sil