14 Ocak 2012 Cumartesi

2011 YILINDAKİ İLK BEBİŞİM 1 YAŞINDA ;)

     ...Ben hep  derim, benim her biri birbirinden iç açıcı bebişlerim var diye, mesleğimin bana kattıkları bir yana mesleğimin bana yaşattığı heyecanlar bambaşka. Her bir doğum başka heyecan, başka mutluluk...Çekim için girdiğim her doğumda sanki ilk kez bir doğum çekimine girer gibi heyecanlanıyorum. Dünyaya seslerini ilk kez duyuran bebişlerimin her birinin ilk anı ayrı güzel. Beni en çok duygulandıran anlardan biride (eğer anne kendinde ise) bebeğin dünyaya ilk geldiği anda annenin bana seslenip ''Güneş bebeğim nasıl?'' diye sorması oluyor. İşte orada eriyip bitiyorum...

      Geçen senenin ilk günlerinde sabah yine aynı heyecanla uyandım. Hemencecik üzerimi giyindim. İçinde malzemelerimin bulunduğu sırt çantamı aldığım gibi yola koyuldum. Yeni bebeğimin dünyaya gelmesine az kalmıştı. Her bebeğim benim için ayrı özel ama bu bambaşkaydı. Çünkü ''Biriz'' bebeğim 2011'in ilk bebeğiydi benim için ;) Harika geçen bir doğumun ardından  tam tamına 1 sene geçti... Bu sıcak aile ile yılbaşından önce telefonla konuşmuştuk. 1.yaşına girecekti Biriz bebeğim yanında olmalıydım doğum gününde. Veee gittim büyük bir zevkle. Öyle güzel karşıladılar ki beni aileden biri gibi...

      Sadece bu güzel aileye değil, bana bu gururu ve güzellikleri yaşatan bütün ailelere ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Onların bu güzellikleri karşısında kendime pay çıkarmam oldukça bencil bir hareket olacak sanırım ;) Her çekimin ardından albümü teslim alan ailenin bana bir telefon edip yağdırdıkları övgüler, teşekkürler... Artık utanır oldum... Sana doğru ismi uygun görmüşler güneş gibi parlıyorsun diyenlere buradan cevap veriyorum ''Beni aydınlatan içimi açan sizlersiniz'' ;)

      Biriz bebeğimin ilk anları ve son zamanlarından bir kaç fotoğrafla şimdilik hoşçakalın diyorum...









 

             



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder