7 Eylül 2011 Çarşamba

RÜYA GİBİ YAZ...

     Sabahın ilk saatleri, heyecanla açtım blog sayfamı...Güzel gündür başlangıcından bellidir...Uzun zaman oldu yazamadım, paylaşamadım güzellikleri. Acısıyla tatlısıyla geçirdik koskoca yazı. Bu yaz bir kez daha ne kadar şanslı biri olduğumu hissettirdi bana.

     Beni melek rütbesine yerleştirip, mutlu olmam için elinden geleni yapan büyüüük bir ailem oldu öncelikle. Hayatımın aşkıyla geçen bahar sonu ''söz'' verdik birbirimize ve buu yaz başında bizi temsilen birbirimize bağlayan yüzüklerimizi enfes ailemizin huzurunda büyüklerimizin eşliğinde takıverdik ;) Nişanımız nasıl olsa acaba diye başta ufak bir strese girsekte sonunda akışına bıraktık tüm hazırlıkları. Hiç hayal bile edemeyeceğim güzellikte geçti o gece. Her ayrıntısı ayrı ayrı düşünülmüş o gecenin. Birbirinden tatlı görümcelerimin bize huzur veren yaklaşımları tüm hazırlıkların tıkırında gitmesini sağladı ;) Kıyafetim özel tasarımdı, ayakkabılar ise benim seçimim ;) En önemlisi mekan seçimi idi. Onu en başta hallettikten sonra sıra geldi ikram edilecek ana yemek, meyve ve tatlı seçimine. Bunların hepsi ile kayınbabam ilgilenmek istedi ve bizlerinde fikrini alarak elinden gelen tüm çabayı sarfetti. Yeni lafın kısası kalbimin en derinine zarif dokunuşlarıyla yerleşiverdi kayınbabam (babammm)... Ana yemeğinden, meyvesine, tatlısına, içeceklere... her ayrıntısıyla özel ilgilenildi. (Bana hiç bir iş bırakılmadı yani) :)



      Çoşkulu arkadaş grubumuz bizi baştan sona hiç yalnız bırakmadı. O günün sabahından akşamına kadar tüm hazırlık aşamalarımızda yanımızdalardı. Birde günün kelimesini seçtik hep beraber ;) ''Misss'' dedik :) Hatta bize salona girdiğimiz sırada sürpriz yapıp üzerinde ''Misss'' yazılı güzel bir çiçek armağan ettiler ;)




      Oldukça sakin görünen hazırlık aşamamızın hemen ardından ( Halbu ki hiçte sakin değildik ) bir fotoğrafçı ailesinin bireyi ve bir fotoğrafçı olarak terzi kendi söküğünü dikemez misali olmak istemedik :) Önceden konuştuğum kardeşim her anımda yanımdaydı, hazırlıklarımız tamamlandıktan sonra güzel keyifli bir çekim gerçekleştirdik ;) Buradan nişanlanacak arkadaşlarımıza bir önerimiz baştan sona sakin olun ve kendinizi rüzgara bırakıverin ;)

      Sevginin, aşkın tadını doyasıya aldım. Hayatımın aşkıyla yemin ettik ömürlük olsun her anımız dedik. Dolu dolu bir yaz geçirdik. Biriken hikayelerim çok ve bu kadar zamandır paylaşmayı ihmal ettiğim için pişmanım :(

      Bu heyecanın yanında çekimlerde keyifli bir şekilde devam ediyordu ;) Minik bebişler tanıdım koklamaya doyamadığım, her biri birbirinden tatlı gelinler damatlar tanıdım sohbetlerine doyamadığım...







      Çekim için arayıp görüşmek isteyenler ve hemen ardından sizi çok sevdik hemen bir çekim ayarlayalım diyen birbirinden harika aileler, çekim sonrası fotoğrafları teslim etmemin hemen ardından bana iltifatlar yağdıran şirin aileler, telefonda sıcacık ses tonu ile sözleri yüreğime işleyen anneler, ''lütfen bir gün ayarlayıp beraber bir kahve içelim kızım seni sayıklıyor Güneş'' diyenler...vee tabi ki tüm bunların yanında desteğini her an yanımda hissettiğim sevgilim... Dedim ya en başında çok şanslıyım diye... Bana her türlü güzelliği tattıran bir mesleğim ve kocaman bir aşkım var. Çok insan tanıdım mesleğim sayesinde, çok özel anlarında ben vardım yanlarında...Doğum fotoğrafçısıyım dediğimde garip tepkiler verip ne olduğunu anlamadan beni üzen çok oldu ama fotoğrafları gördükten sonra muhteşem bir mesleğin var kıymetini bil diyende çok olur...

      Daha geçen hafta bir aile beni aradı. Minik kızlarının doğumunu ben çekmiştim, oğullarıylada güzel bir çekim gerçekleştirmiştik. Büyümüşte küçülmüş delikanlı anaokuluna başlıyormuş ve sürekli ''Güneş beni ne zaman tekrar gelip çekecek'' diye annesinin deyim yerinde ise kafasını şişirmiş :)) Haftaya güzel bir gün ayarlayasımız var ;) Çünkü minik modelim kırılamayacak kadar sempatik :) Ailelerle artık arkadaş oluyoruz beni öylesine içlerine alıyorlar ki ara sıra duygulanmıyor değilim...

      Nazar değecek diye korkarım, vardır benim öyle ufak tefek batıl inançlarım, o yüzden surat asmaya şikayet etmeye çekinir oldum, her şikayetimin huysuzluğumun ardından utanır oldum... Herkese ayrı ayrı teşekkür etmek isterim bu huzuru bana yaşattıkları için ama korkarım deli midir nedir bu denmesinden :)) Günü, her akşam rüzgarın tatlı esintisiyle, miss gibi aile eşliğinde sessiz sakin sohbetlerin ardından göz göze tamamlamanın keyfiyle oluruz. Yazmak istediğim, içimden geçen daha çoook cümleler var ama şimdilik kaçmam gerekiyor ;) Güzel bir gelin, fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyor ;)

     Sevgimle kalın ...

     

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder