9 Nisan 2011 Cumartesi

2 MİNİK SEVGİLİM...BİR GÜZEL ANNE :)

        Yaklaşık 1,5 hafta önce 28 Mart günü çok keyifli sıcak bir aile ile sıcacık bir çekim gerçekleştirdik. Kahramanlarım ''Demir ve Arda''... Elmas ailesi çok yakın bir arkadaşım aracılığıyla bana ulaştı. (Bu arada o çok yakın arkadaşımın hamile olduğunu yeni öğrendim mutluluğuma diyecek yok :)) Hemen 1 hafta sonrasına çekim istediler. Çekimim olmadığı uygun bir günü ayarlayıp sözleştik. Veee o güzel gün geliverdi :)

        Çekim öncesi bize aracılık eden arkadaşımla buluştuk. Belli ki 2 yakışıklı ve anneleri çekimi sabırsızlıkla bekliyorlardı. Kapıyı çaldığımız an hemen açılıverdi. O da neydi öyle melek yüzlü biri karşıladı bizi!! Meleğin adı Simay. Demir ve Arda'nın sıcacık anneleri :)                                                                                                              

                                                
         Kapıyı duyan 2 yakışıklı koşarak geldiler yanıma daha ilk karşılaşmamızda evin sıcacık havası içime işledi. Demir abiydi, daha okula yeni başlamış. O gün annesi onu okuldan almış hemen eve gelmişler ve çekim için sözleştiğimiz saate hazırlığa başlamışlar. 2 minik sevgilim güzel bir banyo yapmışlar, anneleri saçlarını bir güzel yapmış, gömlek ve pantalonlarda tamamlanmış... ooooh mis olmuşlar :)


         
         Kapıda ki ilk karşılaşmamızda benden çok fotoğraf makinamı süzdüler önce :) Bununla mı çekeceksin bizi, nasıl çekeceksin, çekerken nereye basıyorsun, bu makina kendi kendine çekiyor mu, nereden aldın bu makinayı, kaç paraya aldın??? gibi onlarca soru sordular önce ard arda :) Hepsini teker teker yanıtladım bu iki şirine :) Çekimi salonda yapmaya karar verdik. Salonun her köşesinde ayrı bir tat vardı renkli güzel döşenmişti. Önce çekindiler poz vermeye sonra her şeyi akışına bırakmaya karar verdik :) Zamanla kaynaştık bu 2 delikanlıyla, onlar oyun oynuyor ben onlara eşlik ediyorum. Bu arada baharın güneşi pencereden evin içine öyle bir işledi ki güneş resmen keyfimize, oyunumuza, bize eşlik etti, hep beraber özümüzü yaşadık. Kimi zaman objektife dil uzatıldı, kimi zaman göz kırpıldı, kimi zaman masum bakışlar atıldı. Biz o gün o salona ve o objektife binlerce keyif sığdırdık. Ara sıra bizi kapı ardından izleyen melek anne belli ki bu hallerden pek bir memnundu, sonunda oda dayanamadı yanımıza geldi beraber devam ettik keyfimize ;)


        

        Vee günün sonuna gelmiştik :( Ne ben çıkmak istedim o evden ne de Demir ve Arda istediler :( Çevremde dolanıyor ara sıra bana sarılıp öpüyorlardı. Hiç içimden gelmedi kapıyı açıp gitmek... Hep beraber fotoğrafımızı çekildik, son pozumuz olsun dedik...  


         
         Yaklaşık bir hafta sonra fotoğraf teslimatı için aradım güzel anneyi. Demir ve Arda hep seni soruyorlar dedi. İsmim eksik olmamış evlerinden. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Evleri çok yakındı, koşarak gittim teslimata. Kapı açılır açılmaz ilk karşılaşmamızda olduğu gibi hatta daha da sıcak karşıladılar beni. Minikleri sarıp, öpüp, kokladım. Yanımdan hiç ayrılmadılar. Fotoğrafları görünce anneden de övgü dolu sözler aldım. Her güzel sözü içime işledi. Ardından facebook duvarıma bir not düşmüştü ''canıım beniiimmm kalbinin objektifi sevgi filtresi kullanıyor:)) Demir ve Arda senii çook seviyor...''  Arda, Demir ve anneleri beni çok mutlu ettiler çooook ;) Büyüttüğümüz bir fotoğrafı hemencecik evin baş köşesine asıverdi... Sık sık görüşmek farz oldu bize, hep görüşelim yine yine doyamadan görüşelim :)


         Sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder